28 Ιαν 2013

Βραδινέ μου επισκέπτη


Πάλι η μουσική ξελογιάστηκε
πάλι η νύχτα μου πλαγιάζει
παντού η σιωπή ξεχύθηκε
κι η μοναξιά φωνάζει. .

Βραδινέ μου επισκέπτη
πέρασε κι απόψε
της ψυχής μου
τα Τριαντάφυλλα έλα πάρε
και κόψε.

Είμαι τυχερή που σε γνώρισα
νιώσε την χαρά μου
σχεδόν αγγίζεις πάλι
τ' όνειρά μου.

Των ματιών μου τις Εικόνες
ζήτησε από μένα να δεις
μέσα από εκείνα
εσένα αν κοιτάξεις
να μην φοβηθείς.

Μέσα από τις Σκέψεις μου
να με ταξιδέψεις
όσα δεν χωρά ο νους
μαζί σου πάρε με
κι όσο αντέξεις.

Είσαι το ταξίδι
που εσύ με πας
βρίσκεσαι πάντα κοντά μου
είσαι ο ρυθμός κι ο παλμός
του έρωτά μου.

Πέρασε μέσα
κι απ' την Καρδιά
όλα μου κερασμένα
αισθήσεις, πόθος
και παλμοί
κι αρώματα για σένα.

Είμαι γεμάτη από σένα
και μόνο
άκουσε την καρδιά μου
σε περιμένω έλα
και κρύψου
στην αγκαλιά μου.

Έλα και στάσου
στον Καθρέπτη μου
βλέπεις το είδωλό σου
πάντα κι εμένα θα κοιτάς
θα βρίσκομαι εμπρός σου.

Είμαι σαν τις Εποχές
που αλλάζουν
το βλέπεις
και στην ματιά μου
σκύψε και πάρε ζεστά
τα φιλιά μου.