23 Νοε 2013

Πεταλούδα - Vanessa Atalanta



Σε κάποιο σημείο της διαδρομής μου συνάντησα μια όμορφη πεταλούδα που πετούσε από λουλούδι σε λουλούδι, σπάνιο περιστατικό για την εποχή μια που είναι τέλος Νοεμβρίου, τόσο για τα λουλούδια αλλά και για την ίδια την πεταλούδα. Έμεινα ακίνητος στην θέση μου και περίμενα να καθίσει στο επόμενο λουλουδάκι. Όπως ήταν φυσικό την συνέλαβε ο φακός μου. Γυρίζοντας στο σπίτι αναζήτησα για αυτήν στοιχεία που σας τα παραθέτω. Vanessa Atalanta ζει σε όλες τις χώρες, κυρίως όμως στα εύκρατα κλίματα. Ανήκει στο γένος λεπιδόπτερων εντόμων της οικογένειας των νυμφαλιδών. Είναι πολύ όμορφη πεταλούδα, περιζήτητη από τους συλλέκτες λεπιδοπτέρων. Τα φτερά της είναι οδοντωτά και με λαμπερά χρώματα στην επάνω επιφάνεια. Οι κάμπιες της είναι ακανθωτές και αναπτύσσονται κυρίως επάνω στις τσουκνίδες.



22 σχόλια:

  1. Χθες συγκεκριμένα είδα μία παρόμοια και μου έκανε εντύπωση που τέτοια εποχή βολτάριζε ανέμελη. Δεν είχα όμως μαζί μου φωτογραφική μηχανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως να καταλαβαίνει καλύτερα τον καιρό από τους μετεωρολόγους που μας λένε συνέχεια για άσχημα καιρικά φαινόμενα.
      Καλό σου Σαββατόβραδο !

      Διαγραφή
  2. Πόσο όμορφη.
    Πόσο καιρό έχω να δω μια πεταλούδα.
    Τι όμορφο να παρατηρείς,πόσα βλέπεις τελικά!
    καλό σου βράδυ Αλέξανδρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ !!
      Χαίρομαι που σου άρεσε !!
      Καλή σου Κυριακή !!

      Διαγραφή
  3. Δεν είναι μόνο η πεταλούδα τέλεια, είναι και η φωτογραφία! Άψογη! Καλό σου απόγευμα Αλέξανδρε! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ !
      Να είσαι πάντα καλά !
      Καλό ξημέρωμα σου εύχομαι !

      Διαγραφή
  4. Ωραια φωτο και ενδιαφέρουσες οι πληροφορέις..επίσης το χριστουγερννιάτικο παραθυρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε πολύ!!
      Καλή σου εβδομάδα !!!

      Διαγραφή
  5. Η Βανέσα σου είναι υπέροχη!
    Αλλά νομίζω ότι και ο φακός σου την συνέλαβε πολύ καλά!
    Μου φαίνεται πρέπει να'ναι ίδια
    μ'αυτές που είχα την ανοιξη στην αυλή μου!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δική σου πεταλούδα είναι Βανέσα !!
      Καλή εβδομάδα και όμορφο απογευματάκι να έχεις !!!

      Διαγραφή
  6. Στάθηκα για μια ανάσα, λίγο να ξεκουραστώ,
    τα φτερά μου μην αγγίξεις, άνθρωπε παρακαλώ,
    ίσως στο φτωχό λουλούδι κάποια ίχνη βρω χυμού,
    λίγες μέρες μ’ απομένουν ως την ώρα τού χαμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ !
      Όμορφος στίχος.
      Καλό σου απόγευμα !!!

      Διαγραφή
  7. ΄Τήν ίδια πεταλούδα τήν βλέπω τήν Ανοιξη,αλλά καί αυτήν τήν εβδομάδα τήν είδα στόν κήπο μου!!Πήγε πολύ ψηλά καί δέν ήταν καλές οι λήψεις μου!!Η δική σου πάρα πολύ καλή!!!Καλό βράδυ Αλέξανδρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά γυρίζει παντού στην Ελλάδα μας, ακόμα και τις μέρες αυτές !!
      Καλή σου εβδομάδα και όμορφο απόγευμα να έχεις !!!

      Διαγραφή
  8. Ανανέωση Ανάρτησης
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/11/blog-post_3602.html
    ευχαριστώ και καλή εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα να είσαι καλά !
      Καλή μας εβδομάδα !!!

      Διαγραφή
  9. την έχω δει και εγώ πολλές φορές αλλά δεν είχα ψάξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τι λες !
      Υπάρχει παντού !!
      Καλή σου ημέρα !!

      Διαγραφή
  10. Είδα κι εγώ μια χθες στη βεράντα μου Αλέξανδρε και ξαφνιάστηκα... πως άντεξε τοοοοση βροχή και τόσο αέρα!!!! Υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι αρκετά ανθεκτική για να καταφένει να ζει αυτή την εποχή.
    Ευχαριστώ πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tώρα που σου γράφω πετάνε δυο έξω απ'το παράθυρο! Και το πρωί είχε 3 βαθμούς κρύο, με εντυπωσιάζει η αντοχή τους. Είναι τόσο εύθραυστες... και ταυτόχρονα τόσο δυνατές!

      Διαγραφή
  12. Πέρασα να σου πω οτι σήμερα στεκόμουν και έκανα ένα τσιγάρο στα κάγκελα στην βεράντα του σπιτιού μου και ξαφνικά βλέπω δίπλα μου μια ίδια πεταλούδα,ή κάποια που έμοιαζε πολύ και αμέσως σκέφτηκα αυτή σου την ανάρτηση :)
    Ανούσιο,απλά χάρηκα που είδα μια !
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τα σχόλιά σας