9 Δεκ 2013

Εικόνες του Παρισιού

























10 σχόλια:

  1. για άλλη μια φορά μας ταξίδεψες...
    τέλειες, δεν έχω λόγια
    καλη συνεχεια Αλέξανδρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για ότι λες!
      Να είσαι πάντα καλά !
      Καλό σου απογευματάκι !

      Διαγραφή
  2. Η ωραίτερη πόλη τής Ευρώπης!!Παρίσι!!!Ευχαριστώ Αλέξανδρε γιά τήν υπέροχη βόλτα πού μάς πήγες μέ τίς πανέμορφες φωτογραφίες σου!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστεύω πως είναι πολυ όμορφη πόλη !
      χαίρομαι που σου άρεσε η βόλτα !!
      Καλό απόγευμα !!!

      Διαγραφή
  3. Το παιδικό μου όνειρο, ένα ταξίδι στο Παρίσι και στο πύργο του αιφελ...ευχομαι κάποτε να πάω... στενοχωρήθηκα , που ακομα δε πήγα...ευχαριστώ που με ταξίδεψες με τις φώτος σου..η τελευταία μου άρεσε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η πόλη όλη ένα όνειρο !
      Εύχομαι πραγματικά να καταφέρεις να βρεθείς κοντά της !
      Χαρά μου που σου άρεσε η μικρή βόλτα στην πόλη.
      Καλό σου απόγευμα !!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα φίλε μου Αλέξανδρε!
    Στο Παρίσι είχα πρόγραμμα πιο παλιά να ταξιδέψω, αλλά δεν έτυχε.Ελπίζω στο άμεσο μέλλον.Μου αρέσει πάρα πολύ κι απ' όσο βλέπω στις υπέροχες φωτογραφίες σου, δεν έχω τελικά άδικο.
    Για όλα όσα μου προσφέρεις μέσα απ' αυτά τα ατελείωτα ταξίδια, πέρασε να παραλάβεις απ' το ιστολόγιό μου ένα δωροβραβειάκι λόγω των γιορτών!Να 'σαι πάντα καλά φίλε μου και να περάσεις χαρούμενες κι ευτυχισμένες γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν οι φωτογραφίες στις αναρτήσεις μου.
      Ευχαριστώ πολύ για την εκτίμηση φιλίας και την καλή σου καρδιά να μου χαρίσεις το όμορφο δωροβραβειάκι για τις εορταστικές αυτές μέρες.
      Πάντα χαρές στην ζωή, σου εύχομαι.
      Όμορφο να είναι το απόγευμά σου !

      Διαγραφή
  5. Περιγραφικές και ιδιαίτερα προσεγμένες οι φωτογραφίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ευγενικέ μου φίλε !!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τα σχόλιά σας