10 Δεκ 2013

Χριστουγεννιάτικο βραβείο



Ο τελευταίος μήνα του χρόνου, είναι εδώ. Έφτασε κιόλας στις 10 του πρώτες μέρες . Οι γιορτές πλησιάζουν. Τα δωράκια πάνε και έρχονται. 


Ο καλός μας φίλος Νίκος (nikos mous ), μου έδωσε ένα δωροβραβείο, με την υποχρέωση βέβαια να ακολουθήσω την μέθοδο των ερωταποκρίσεων.

1.-Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση.
Οι αναμνήσεις πολλές, τόσο στα παιδικά χρόνια όσο και αργότερα. Η ποιο όμορφη θα έλεγα ήταν στο σπίτι με στολισμένο το δέντρο, ο μικρός στην κούνια του ο αγαπημένος γατούλης κοντά του και παιδάκια που έλεγαν τα κάλαντα στην πόρτα μας.

2.-Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι

3.-Αγαπημένο ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι



4.-Το δώρο που θα 'θελα για τα φετινά Χριστούγεννα.
Αγάπη, ειρήνη, υγεία και ελπίδα για όλον τον κόσμο

7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και καλώς σε βρίσκω!!! Υπέροχη η αρχική σου φωτογραφία και συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Και σε άλλα με υγεία και χαρά!! Και τα δύο τραγούδια που έβαλες είναι καταπληκτικά και είναι τα αγαπημένα μου αν και ο Ρούντολφ μου αρέσει με τη Γαρμπή!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Να είσαι πάντα καλά.
      Όμορφο βράδυ !

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο..ωραίες οι απαντήσεις σου , στο δεύτερο τραγούδι συμφωνούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για ότι λές.
      Καλό σου απόγευμα !!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες απαντήσεις!!! Τι γλυκιά η ανάμηνησή σου! Να'σαι καλά φίλε μου! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ευγενική και καλή μου φίλη Marie, για τα καλά σου λόγια.
      Καλό και ξεκούραστο βραδάκι σου εύχομαι !

      Διαγραφή
  4. Φίλε μου Αλέξανδρε έχω χάσει πολλά επεισόδια(απ' όσα βλέπω) και θα τα δω όλα με την ησυχία μου!Ας ξεκινήσω απ' αυτό το δωροβραβειάκι που χάρηκα πολύ το παρέλαβες!Οι απαντήσεις σου όλες πανέμορφες και ξεχωριστές σαν τις αναμνήσεις που 'χουμε βαθιά σε κάποιο σκονισμένο μπαούλο του μυαλού μας!Οι ευχούλες σου κι αυτές με ευαισθησία!
    Να 'σαι πάντα καλά φίλε μου, χαρούμενος κι ευτυχισμένος με την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τα σχόλιά σας