8 Μαΐ 2014

Μουσικό βραβείο





Ευχαριστώ την φίλη μας Κική από το blog ΕΚΦΡΑΣΟΥ

για το μουσικό βραβείο που μου έδωσε.

Θα το ακολουθήσω κατά τον πρώτο του όρο με το να βάλω τα τραγούδια της επιλογής μου, γιατί δεν μου αρέσει να δεσμεύω τους φίλους μου με υποχρεώσεις, μία που όλοι μας δεν έχουμε τον ίδιο χρόνο, στην διάθεσή μας.


Χαρά μου - Νίκος Αλιάγας (Με τους γονείς του)


 

Εμείς - Μαντώ & Ρέμος



  
Το  κορίτσι μου κοιμάται - Γιάννης Σαββιδάκης

 

Τα καλύτερα θα'ρθούν-Χάρις Αλεξίου




Να' χαν όλοι οι άνθρωποι μια αγάπη- Χατζής


 

14 σχόλια:

  1. ααα πολυ ομορφες επιλογες!
    το πρωτο δεν το ηξερα...

    ευχαριστω που το δεχτηκες!
    να εισαι καλα!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ και πάλι.
      Να είσαι πάντα καλά !!
      Καλή απομεσήμερο !!

      Διαγραφή
  2. Ομορφες επιλογες . Το 1 και το 5 δεν τα γνωριζα.
    Το 2 πολυ αγαπημενο οπως και το 3.
    Καλο μεσημερι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ήρθα να ακούσω και τις δικές σου επιλογές
    και να σε καλησπερίσω αλέξανδρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικόλα !!!
      Να είσαι καλά καικαλή συνέχεια !!
      Όμορφο απόγευμα να έχεις !!

      Διαγραφή
  4. Αν και δεν ακούω αρκετά Ελληνική μουσική και μόνο που έχεις Χαρούλα και Χατζή με έφτιαξες ευχάριστα Αλέξανδρε!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα σ ευχαριστώ πολύ.
      Είναι σταθερές αξίες του Ελληνικού τραγουδιού και οι δύο τους.
      Καλό σου βράδυ !

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Αλέξανδρε!!Συγχαρητήρια γιά τό μουσικό βραβείο!!Πολύ όμορφες οι επιλογές σου,μέ ιδιαίτερη αδυναμία στό τραγούδι τού Σαββιδάκη!!Τό ακούω ,γράφοντάς σου τό σχόλιο!!Ειχα πολλά χρόνια νά τό ακούσω!!Νάσαι καλά!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα.!!
      Καλό και ξεκούραστο βράδυ !!!

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένα τραγούδια και τα 5 και κάποια από αυτά είχα καιρό να τα ακούσω!!
    Να 'σαι καλά γι αυτή τη θύμηση!!
    Πολύ όμορφες οι επιλογές σου Αλέξανδρε!!
    Καλό βράδυ!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν.
      Να είσαι πάντα καλά.
      καλό π/σ/κ σου εύχομαι.
      Την καλημέρα μου !!!

      Διαγραφή
  7. Επικροτώ τις επιλογές σου Αλέξανδρε, αγαπημένα τραγούδια όλα τους.Το πρώτο δε, επειδή τ άκουγα απο μικρή και λόγω ονόματος το είχα σαν ήχο κλήσης στο κινητό μου με τον Αλιάγα φυσικά
    Νάσαι καλά και σου εύχομαι έναν όμορφο,φωτεινό,ευωδιαστό και μουσικό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για ότι λες !!
      Πάντα να έχεις χαρά και υγεία στην ζωή σου.
      Δεν σου κρίβω ότι το Χαρά μου, είναι το αγαπημένο μου από τα της παλιάς εποχής τραγούδια.
      Καλό σ/κ να έχεις.
      Όμορφη να είναι η μέρα σου !!!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τα σχόλιά σας