20 Νοε 2014

Πλατεία Μονής Καισαριανής


Η πλατεία γύρω από την Μονή Καισαριανής.













10 σχόλια:

  1. υπεροχες εικονες!
    καλημερα φιλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για άλλη μια φορά μας εντυπωσίασες υπέροχες πραγματικά...
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αλέξανδρε!Πανέμορφες Φθινοπωρινές εικόνες!
    Υπέροχες φωτογραφίες !!Πόσα χρόνια πίσω μέ πήγαν!
    Εχω τίς ωραιότερες αναμνήσεις από τήν Καισαριανή!
    Νάσαι καλά!Καλό Σ/Κ!Καλά νά περάσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες οι φωτογραφίες σου, Αλέξανδρε!!! 'Εχω πολλά χρόνια να πάω στην Καισαριανή!! Εχω όμως πολλές ασπρόμαυρες φωτογραφίες από τις 'εκδρομές' που κάναμε εκεί όταν ήμουν μικρή!
    Καλό σου βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω πάει και βλέπω ότι έχασα πολλά!Οι φωτογραφίες σου κατάφεραν να το αναδείξουν!Είναι απ' τα μέρη που με γαληνεύουν και με συναρπάζουν αισθητικά!Συνεχίζω την περιήγηση στο ιστολόγιό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τα σχόλιά σας