27 Ιουν 2015

Αράχωβα - Βοιωτίας

























9 σχόλια:

  1. Καλησπέρα. Ωραίες οι φωτό από το χωριό μου. Υπάρχει μόνο ένα λαθάκι ως προς την Αράχωβα. Ανήκει στο Νομό Βοιωτίας και όχι στην Φωκίδα. Σας ευχαριστούμε για τις ωραίες φωτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνατε και το επεσημάνατε! Τόσα χρόνια κι εγώ πίστευα ότι ανήκει στην Φωκίδα!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη για την επισήμανση του λάθους μου. Πραγματικά υπέροχο το χωριό σου. Το έχω επισκεφθεί πάμπολλες, τόσο για την ομορφιά, του χώρου, όσο και για τα προϊόντα του!!
      Την καλημέρα μου !!

      Διαγραφή
  2. Αυτή η φωτογραφία με τα αυτοκινητάκια, είναι υπέροχη! Επίσης, η Αράχωβα είναι εξίσου πανέμορφη και το καλοκαίρι και πιο ήσυχη! Καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέτρα !!
      καλή σου μέρα !!

      Διαγραφή
  3. Ωραία και γραφική η Αράχωβα! Νά που έμαθα και κάτι που δεν γνώριζα...ότι ανήκει στην Βοιωτία!!!
    Καλό Σαββατόβραδο, Αλέξανδρε!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή η παρατήρησή σου Marie-Anne και σ ευχαριστώ !!!
      Αναγνωρίζω το λάθος μου ...
      Εύχομαι καλή μέρα να έχεις !!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τα σχόλιά σας