9 Νοε 2013

Καραβάκια αρμενίζουν







14 σχόλια:

  1. φανταστικές οι φωτογραφίες σου!
    την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά.
      καλό σου βραδάκι !!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες οι λήψεις σου Αλέξαντρε!!
    Πάντα όποτε βλέπω σκάφη,τά αποθανατίζω μέ τόν φακό μου!!
    Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Dimi.
      Καλή Κυριακή και καλή συνέχεια !!

      Διαγραφή
  3. Όμορφες φωτογραφίες! Θα ήθελα να ήμουν μέσα σε ένα από αυτά και να αρμενίζω...
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς το ίδιο και εγώ θα ήθελα Ελένη, αλλά που τέτοια τύχη !
      Καλή Κυριακή να έχεις !!

      Διαγραφή
  4. Μου άρεσαν πάρα πολύ... και η πρώτη που πέτυχες και τον γλάρο
    αγαπώ το καλοκαίρι και τη θάλασσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν.
      Όλες ειναι από χθές το απόγευμα κάπου στην Γλυφάφα.
      Η αγαπημένη μου εποχή το καλοκαιράκι .
      Καλη Κυριακή !!!

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετικό θέμα και άψογες οι λήψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις μεγάλο ταλέντο φίλε μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ που περνάς απο δώ.
      Να είσαι πάντα καλά.
      Έχεις πάντα ένα καλό λόγο στα χείλια σου.
      Καλό απογευματάκι !!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τα σχόλιά σας