Μα από που τράβαγες? Πολύ ωραίες λήψεις!
Από το μπαλκόνι του σπιτιου της Κέας !!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.
Μα από που τράβαγες? Πολύ ωραίες λήψεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το μπαλκόνι του σπιτιου της Κέας !!
Διαγραφή