Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

14 Αυγούστου 2013

Που πας καραβάκι με τέτοιον καιρό ;





Δαμάζοντας τα κύματα, παρακάμπτει το νησί της Κύθνου













2 σχόλια:

  1. Πάει στην αγκαλιά του απέραντου γαλάζιου...
    Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ελένη. Καλοτάξιδο να είναι. Καλό σου βραδάκι !!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.