Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

14 Νοεμβρίου 2013

Ανθός και καρποί της λεμονιάς





17 σχόλια:

  1. Μύρισε μέχρι εδώ η λεμονιά Αλέξανδρε! Τόσο ζωντανές που είναι οι φωτογραφίες σου, είναι σαν να απολαμβάνω το άρωμά της. Αν έχεις κήπο, είσαι τυχερός! :)
    Καλό μεσημέρι και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε με πρόδωσε η μυρωδιά του ;
      Ένα μικρό κήπο στο μπαλκόνι μου έχω μόνο.
      Όμορφο απόγευμα σου εύχομαι !!

      Διαγραφή
  2. I'm glad you like them.
    Have a beautiful evening !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι!!Ολοζώντανες οι φωτογραφίες σου Αλέξανδρε!!!
    Εξαιρετικές κοντινές λήψεις!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ..μοσχομύρισε το μπλογκ σου !! ζωντανές και μυρωδάτες οι φώτος σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ !!
      Καλό σου απογευματάκι !!!

      Διαγραφή
  5. Να'σαι καλά φίλε μου, μοσχομύρισε η οθόνη από τη ζωντάνια των εικόνων σου!!! Καλό σου μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !!
      Καλό μεσημέρι !!

      Διαγραφή
  6. Μύρισε μέχρι εδώ η φρεσκάδα της...
    Καλώς σε βρήκα Αλέξανδρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Καλώς βρεθήκαμε.
      Καλό σου βραδάκι !

      Διαγραφή
  7. Χαχα! Πάνω που έπινα μια φυσική λεμονάδα!! Φοβερή σύμπτωση! Καλώς σε βρήκα και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες σύμπτωση ;
      Καλώς σε βρήκα.
      Όμορφο βραδάκι να έχεις !!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες ζωντανές οι φωτό οσυ!
    Τέτοια εποχή νομίζω δεν βλέπεις ανθό ή όχι??

    Καλώς σε βρήκα μαγευτικά τ'ακρογιάλια σου
    μου επιτρέπεις να'ρχομαι ν'αράζω σε φουρτούνες μου??

    Καλό ΣΒΚ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά.
      Καλώς βρεθήκαμε !
      Η ποικιλία της λεμονιάς είναι πολύφορη και συνέχεια, έχει λουλούδια και καρπούς.
      Όσο για τις επισκέψεις από εδώ να θυμάσαι ότι είσαι ευπρόσδεκτη !!
      Καλό σου Σαββατόβραδο

      Διαγραφή
  9. Μοσχομύρισε η λεμονιά σου Αλέξανδρε!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!
    Σ΄ευχαριστώ που πλούτισες τις γνώσεις μου, σχετικά με τον Αχέροντα ποταμό!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Taki mały kwiatuszek, a taka duża cytryna.Pozdrawiam.
    Ένα τέτοιο μικρό μικρό λουλούδι, με ένα τόσο μεγάλο λεμόνι. Δικός σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.