μοιάζουν όλα με ζωγραφιά!!!
Έτσι ακριβώς !!!!
Και όταν έχεις και τέτοιο zoom...χαχαχα!!!! Μέχρι και την Αίγινα 'πιάνεις'!!!!Πραγματικά, σαν ζωγραφιά μοιάζει η Αθήνα μας!Καλές βόλτες, Αλέξανδρε!!!!!!!!!
Με ελικόπτερο να υποθέσω!Είσαι πολύ τυχερός!Οι φωτογραφίες σου ζωγράφισαν!!!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.
μοιάζουν όλα με ζωγραφιά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ακριβώς !!!!
ΔιαγραφήΚαι όταν έχεις και τέτοιο zoom...χαχαχα!!!! Μέχρι και την Αίγινα 'πιάνεις'!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά, σαν ζωγραφιά μοιάζει η Αθήνα μας!
Καλές βόλτες, Αλέξανδρε!!!!!!!!!
Με ελικόπτερο να υποθέσω!Είσαι πολύ τυχερός!Οι φωτογραφίες σου ζωγράφισαν!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή