Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

23 Νοεμβρίου 2014

Αθήνα - Πειραιάς


Όταν κοιτάς από ψηλά ...

















4 σχόλια:

  1. Και όταν έχεις και τέτοιο zoom...χαχαχα!!!! Μέχρι και την Αίγινα 'πιάνεις'!!!!
    Πραγματικά, σαν ζωγραφιά μοιάζει η Αθήνα μας!
    Καλές βόλτες, Αλέξανδρε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με ελικόπτερο να υποθέσω!Είσαι πολύ τυχερός!Οι φωτογραφίες σου ζωγράφισαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.