Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

23 Νοεμβρίου 2014

Λιμνούλα


Λίμνες με ψαράκια στο δασάκι της Καισαριανής.










4 σχόλια:

  1. τι όμορφα που είναι...
    καλό μεσημέρι Αλέξανδρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα χρυσόψαρα...σκέτη μαγεία!!! Η τελευταία φωτό είναι υπέροχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά ήταν αδύνατον να γνωρίζω για τη λιμνούλα και τα ψάρια της μοιάζουν σαν να 'ναι τροπικά!
    Καταπληκτικές φωτογραφίες ακόμα μια φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.