τι όμορφα που είναι...καλό μεσημέρι Αλέξανδρε!
Ευχαριστώ πολύ !! Καλό βραδάκι !!!
Τα χρυσόψαρα...σκέτη μαγεία!!! Η τελευταία φωτό είναι υπέροχη!!!!
Φυσικά ήταν αδύνατον να γνωρίζω για τη λιμνούλα και τα ψάρια της μοιάζουν σαν να 'ναι τροπικά!Καταπληκτικές φωτογραφίες ακόμα μια φορά!!!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.
τι όμορφα που είναι...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλό μεσημέρι Αλέξανδρε!
Ευχαριστώ πολύ !!
ΔιαγραφήΚαλό βραδάκι !!!
Τα χρυσόψαρα...σκέτη μαγεία!!! Η τελευταία φωτό είναι υπέροχη!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά ήταν αδύνατον να γνωρίζω για τη λιμνούλα και τα ψάρια της μοιάζουν σαν να 'ναι τροπικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταπληκτικές φωτογραφίες ακόμα μια φορά!!!