Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

22 Ιουνίου 2015

Πορεία προς στο Λαύριο






























5 σχόλια:

  1. Πόσο έχει αλλάξει η περιοχή!!!!!!!!
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου Αλέξανδρε!!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Marie-Anne, καλή μας εβδομάδα !!!
      Όμορφο βραδάκι εύχομαι !!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες φωτος
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το Λαύριο είναι ένα πολύ ιδιαίτερο μέρος.
    Το επισκέφτηκα πρόσφατα και με γοήτευσε. Καλό απόγευμα Αλέξανδρε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.