Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

02 Ιουλίου 2015

Γαλαξίδι - Φωκίδας



















3 σχόλια:

  1. Έχω τόσα χρόνια να πάω στο αγαπημένο Γαλαξείδι!!!!!!!Οι φωτογραφίες σου με ξεσηκώνουν!!!!!!!!!
    Νά'σαι καλά, Αλέξανδρε!!!!!!! Καλό μεσημέρι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ξεχωριστός τόπος με ομορφιά και ησυχία !!!!
      Καλό βραδάκι Marie-Anne !!!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.