Όμορφος ο Σίμπα ο Κορσικανός!καληνύχτα σας!
Ναί ομορφούλης ήταν και καλόβολος, δυστυχώς δεν τον έχουμε πέον μαζι μας .
Πολύ όμορφος!!!! Είναι δύσκολο όταν τα χάνεις!!!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.
Όμορφος ο Σίμπα ο Κορσικανός!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαληνύχτα σας!
Ναί ομορφούλης ήταν και καλόβολος, δυστυχώς δεν τον έχουμε πέον μαζι μας .
ΔιαγραφήΠολύ όμορφος!!!! Είναι δύσκολο όταν τα χάνεις!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή