Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

17 Φεβρουαρίου 2013

Σίμπα ο Κορσικανός



 



3 σχόλια:

  1. Όμορφος ο Σίμπα ο Κορσικανός!
    καληνύχτα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί ομορφούλης ήταν και καλόβολος, δυστυχώς δεν τον έχουμε πέον μαζι μας .

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφος!!!! Είναι δύσκολο όταν τα χάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.