Χα χα!!! Πολύ χαριτωμένα! Το είχα επιχειρήσει κάποτε με το γάτο μου το Βρασίδα αλλά... ούτε για πλάκα. (Δεν είναι αθλητικός τύπος!) :)
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.
Χα χα!!! Πολύ χαριτωμένα! Το είχα επιχειρήσει κάποτε με το γάτο μου το Βρασίδα αλλά... ούτε για πλάκα. (Δεν είναι αθλητικός τύπος!) :)
ΑπάντησηΔιαγραφή