υπέροχος ο τέρης αλλά και οι παπίτσες!!!
Τον βρήκα να ξεκουράζετε και να κοιτάει κάτω στο ποτάμι και έτρεξε η ματιά μου να δω τι κοιτούσε
Και ο κος Τέρης, αλλά και η πάπια φαίνονται τόσο ανέμελοι που σχεδόν τους ζηλεύω! Πάντα απολαμβάνω τις φωτογραφίες σου Αλέξανδρε!
Πω πω!!! Φανταστικές φωτογραφίες!!! Τι όμορφα πλάσματα!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.
υπέροχος ο τέρης αλλά και οι παπίτσες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον βρήκα να ξεκουράζετε και να κοιτάει κάτω στο ποτάμι και έτρεξε η ματιά μου να δω τι κοιτούσε
ΔιαγραφήΚαι ο κος Τέρης, αλλά και η πάπια φαίνονται τόσο ανέμελοι που σχεδόν τους ζηλεύω! Πάντα απολαμβάνω τις φωτογραφίες σου Αλέξανδρε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω πω!!! Φανταστικές φωτογραφίες!!! Τι όμορφα πλάσματα!
ΑπάντησηΔιαγραφή