Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

19 Απριλίου 2013

Κοντά στο ποτάμι




Ο Τέρης...περιστέρης κοιτάει τις φίλες του παπίτσες.









4 σχόλια:

  1. υπέροχος ο τέρης αλλά και οι παπίτσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον βρήκα να ξεκουράζετε και να κοιτάει κάτω στο ποτάμι και έτρεξε η ματιά μου να δω τι κοιτούσε

      Διαγραφή
  2. Και ο κος Τέρης, αλλά και η πάπια φαίνονται τόσο ανέμελοι που σχεδόν τους ζηλεύω! Πάντα απολαμβάνω τις φωτογραφίες σου Αλέξανδρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω!!! Φανταστικές φωτογραφίες!!! Τι όμορφα πλάσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.