Έχω κι εγώ αλλά δε λέει ν'ανθίσει... Έχει γίνει ολόκληρο δέντρο αλλά από λουλούδια "καπούτ". Τι να φταίει άραγε??? Η δικιά σου είναι υπέροχη!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.
Έχω κι εγώ αλλά δε λέει ν'ανθίσει... Έχει γίνει ολόκληρο δέντρο αλλά από λουλούδια "καπούτ". Τι να φταίει άραγε??? Η δικιά σου είναι υπέροχη!
ΑπάντησηΔιαγραφή