Ένας μικρός παράδεισος!!!! Πολύ μου αρέσουν οι εκθέσεις λουλουδιών!
Καταλαβαίνω τι λες Marie, γιατί και εμένα μου αρέσουν οι εκθέσεις λουλουδιών γιατί τα χρώματα μας επηρεάζουν την διάθεση μας.αλό απόγευμα Κυριακής !!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.
Ένας μικρός παράδεισος!!!! Πολύ μου αρέσουν οι εκθέσεις λουλουδιών!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαίνω τι λες Marie, γιατί και εμένα μου αρέσουν οι εκθέσεις λουλουδιών γιατί τα χρώματα μας επηρεάζουν την διάθεση μας.αλό απόγευμα Κυριακής !!
Διαγραφή