Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

25 Ιουνίου 2013

Κήπος Saint-Martin, Μονακό




Δίπλα στο Ωκεανογραφικό μουσείο είναι ο κήπος του


Saint-Martin.












4 σχόλια:

  1. Έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα! Με τέτοιες φωτογραφίες νομίζω ότι έχω κάνει το γύρο του κόσμου! Και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Marie, χαίρομαι πραγματικά που σου αρέσουν. Την καλησπέρα μου .

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες φωτογραφίες και ο χώρος ονειρεμένος.
    Να είσαι καλά που μας τον έδειξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.