Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

27 Ιουνίου 2013

Έκθεση λουλουδιών στο Menton




























2 σχόλια:

  1. Ένας μικρός παράδεισος!!!! Πολύ μου αρέσουν οι εκθέσεις λουλουδιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τι λες Marie, γιατί και εμένα μου αρέσουν οι εκθέσεις λουλουδιών γιατί τα χρώματα μας επηρεάζουν την διάθεση μας.αλό απόγευμα Κυριακής !!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σας και τις εντυπώσεις σας.